Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej.

okładka

Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej.

Nakład produktu jest wyczerpany

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Zwiększenie skuteczności działania opieki zdrowotnej wymaga - podobnie jak w przypadku innych gałęzi gospodarki - podejścia marketingowego do tego sektora. Konieczne jest ponadto uwzględnienie w strategii marketingowej złożonego i wielowymiarowego systemu przepływów finansowych i przepływu informacji, właściwych sektorowi opieki zdrowotnej. Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej to pionierski podręcznik ujmujący w przekrojowy sposób najważniejsze zagadnienia marketingu strategicznego oraz jego rolę w sektorze usług zdrowotnych. W książce autorzy zawarli m.in.: - opis sektora usług zdrowotnych oraz roli, jaką odgrywa w nim marketing; - analizę procesów psychologicznych, które wpływają na decyzje pacjentów dotyczące usług zdrowotnych; - omówienie problemu asymetryczności informacji oraz systemów jej rozpowszechniania wśród konsumentów opieki zdrowotnej; - tematy związane z segmentacją rynku oraz pozycjonowaniem poszczególnych usług medycznych; - zagadnienia polityki cenowej oraz budowania marki w sektorze zdrowia; - kwestie związane z reklamą i promocją usług medycznych.

DODATKOWE INFORMACJE

    Seria:Zarządzanie I Marketing
  • Format:170x245 mm
  • Liczba stron:832
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788326411533
  • Data wydania:12 październik 2011
  • Numer katalogowy:168806

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher