Nowoczesna logistyka. Wydanie X.

okładka

Nowoczesna logistyka. Wydanie X.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Od pierwszego do ostatniego ogniwa łańcucha

  • Logistyka strategiczna i operacyjna
  • Zarządzanie łańcuchem dostaw
  • Zarządzanie popytem i zamówieniami oraz obsługą klienta
  • Gospodarka magazynowa i zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie transportem
  • Logistyka międzynarodowa

Podręcznik logistyka

7W - czyli właściwy produkt, właściwa ilość, właściwy stan, właściwe miejsce, właściwy czas, właściwy klient, właściwa cena. Oto logistyka w telegraficznym skrócie. Rzeczywistość jest nieco bardziej skomplikowana. Ta część łańcucha dostaw, którą zajmuje się logistyka, jest prawdziwym wyzwaniem, wymagającym od Ciebie dużej wiedzy i odpowiedzialności. Fachowy doradca bywa bezcenny, dlatego proponujemy Ci podręcznik, który jest jednym z najchętniej wybieranych tytułów w dziedzinie logistyki na świecie. Napisany przystępnym językiem, stanowi kompletny i rzetelny zbiór narzędzi oraz zasad: prawdziwy niezbędnik każdego profesjonalisty.

Książka omawia różnego rodzaju systemy zarządzania informacjami, z uwzględnieniem wpływu internetu na logistykę oraz opisu wyzwań, jakich dostarczają technologie informacyjne. Poznasz najskuteczniejsze metody współpracy z innymi działami w firmie, w tym z marketingiem. Nowością w tym wydaniu są informacje na temat wpływu decyzji logistycznych na strategiczne wyniki finansowe firmy - przekonasz się, jak działania logistyczne wpływają na kluczowe obszary finansowe: dochód netto, zaangażowany kapitał oraz zwrot z zaangażowanego kapitału. Dowiesz się wszystkiego na temat zarządzania i organizacji, zapoznając się z tak istotnymi kwestiami, jak produktywność, kradzieże, a nawet wpływ terroryzmu na systemy logistyczne.

    Autorzy omawiają także:
  • zaopatrzenie i zarządzanie zapasami,
  • prognozowanie zapotrzebowania,
  • gospodarkę magazynową i lokalizację obiektów magazynowych,
  • zarządzanie dystrybucją i konfigurowanie sieci sprzedaży,
  • zasady zarządzania transportem,
  • marketing w logistyce.

DODATKOWE INFORMACJE

    Seria:Exclusive
  • Format:172x245 mm
  • Liczba stron:432
  • Oprawa:twarda
  • ISBN-13:9788324630141
  • Data wydania:27 wrzesień 2011
  • Numer katalogowy:166336

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher