Geek w świecie korporacji. Podręcznik kariery programisty.

okładka

Geek w świecie korporacji. Podręcznik kariery programisty.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Wykorzystaj swoją niesamowitą wiedzę, okiełznaj nieprzewidywalne momenty w karierze i osiągnij sukces w świecie IT!

  • Jak zaplanować i realizować optymalną dla siebie ścieżkę rozwoju?
  • Jak negocjować korzystne warunki swojej pracy i płacy?
  • Jak współpracować z ludźmi o różnych typach osobowości?

W umyśle geeka świat jest jak komputer- możliwy do zrozumienia i poznania oraz skończony. Życie jak każdy system da się opanować, wymaga to tylko odpowiedniej ilości czasu i wysiłku. Można zgłębić jego budowę i zrozumieć obowiązujące w nim reguły, a także otrzymać odpowiedź, co i jak należy robić, żeby odnieść pożądany sukces. Jednak choć w komputerze dołożenie dodatkowej pamięci zawsze w spodziewany sposób przyspiesza określone działania, tak w pełnym usterek życiu niestety nie zawsze się to sprawdza... Jak zatem zrobić karierę w świecie pełnym sytuacji niezgodnych z regułami, niemożliwych do zdefiniowania, niepasujących do struktury systemu, gdzie najczęstszym źródłem błędów okazują się ludzie, których nijak nie da się naprawić?!

Jeśli przestało zadowalać cię samo pisanie kodu i pozycja eksperta w swojej dziedzinie, a zamarzyło Ci się stanowisko menedżera czy też kariera w większej firmie, musisz przygotować się na jeden pewnik - prędzej czy później trafisz na nieprzewidywalne zdarzenia, więc warto poznać reguły skutecznego stawiania im czoła. Oto zabawnie napisany podręcznik o robieniu poważnej kariery w świecie IT, napisany przez znanego amerykańskiego blogera Micheala Loppa - geeka z doświadczeniem w pracy dla takich firm, jak Apple, Netscape, Borland czy Symantec. Dzięki niemu nauczysz się, w jaki sposób podejmować najlepsze dla Twojej kariery decyzje i radzić sobie w czterdziestu zaskakujących sytuacjach, które dopadną Cię po drodze. Lopp omawia kompletny cykl zmiany pracy - od planowania kariery i rozmowy rekrutacyjnej, przez negocjowanie oferty, poznawanie firmy i współpracowników, aż po ostateczne uznanie, że pora poszukać czegoś nowego i bardziej rozwojowego.

Dzięki tej książce nauczysz się między innymi, jak:

  • dobierać pracodawcę, branżę i charakter pracy
  • wybierać właściwy moment na zmianę pracy
  • prześwietlać swojego przyszłego pracodawcę
  • przejść z sukcesem przez rozmowę rekrutacyjną
  • negocjować korzystne dla Ciebie warunki umowy
  • pracować z ludźmi o różnych typach osobowości
  • tworzyć i przedstawiać efektywne prezentacje
  • poznać oczekiwania dyrektora wykonawczego
  • radzić sobie z "kłamcami" i "ludźmi o niecnych zamiarach"
  • zarządzać trudnym zespołem programistów

Naucz się efektywnie współpracować z ludźmi i obracać wszelkie trudne sytuacje na swoją zawodową korzyść!

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:158x235 mm
  • Liczba stron:248
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788324631438
  • Data wydania:19 lipiec 2011
  • Numer katalogowy:163354

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher