Niestety, nie zdążymy dostarczyć tego produktu przed Świętami

Psychologia nauczania Ujęcie poznawcze Podręcznik akademicki.

okładka

Psychologia nauczania Ujęcie poznawcze Podręcznik akademicki.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

·wiedza z zakresu psychologicznych podstaw nauczania oraz nauczania uczenia się ·najważniejsze prawidłowości odnoszące się do procesu uczenia się i nauczania, zasady konstruktywistycznego podejścia do uczenia się i nauczania ·praktyczne implikacje opisywanych idei ·analiza problemów nauczania na początku XXI wieku ·wnikliwe analizy psychologiczne pobudzające do refleksji, tworzenia nowych lub zmiany własnych sposobów nauczania ·atrakcyjna i komunikatywna forma prezentowanych treści uwzględnia najwyższe standardy naukowości i potrzeby czytelników Podręcznik przeznaczony dla: ·studentów pedagogiki i kierunków nauczycielskich ·studentów psychologii ·studentów studiów podyplomowych przygotowujących do zawodu nauczycielskiego ·nauczycieli, pedagogów i psychologów szkolnych, wychowawców Dr hab. Maria Ledzińska, psycholog, profesor Uniwersytetu Warszawskiego (Katedra Psychologii Różnic Indywidualnych); Zainteresowania naukowe: 1) przetwarzanie informacji w procesach pamięci, uczenia się i nauczania, 2) różnice indywidualne w funkcjonowaniu poznawczym w warunkach informacyjnego przeciążenia; zjawisko stresu informacyjnego, 3) rola różnic indywidualnych w procesach adaptacji do zmian związanych z przemianami ogólnoświatowymi, czyli globalizacją. Członek stowarzyszeń naukowych: European Association for Research on Learning and Instruction , Arbeitskreises Begabungsförschung und Begabungsförderung , International Society for Intelligence Research. Autorka licznych artykułów i monografii naukowych. Dr hab. Ewa Czerniawska, psycholog, profesor Uniwersytetu Warszawskiego, dziekan Wydziału Psychologii; redaktor naczelna czasopisma „Psychologia, Edukacja i Społeczeństwo”. Szczególnie interesuje się problemami dotyczącymi psychologii pamięci i uczenia się oraz optymalizacji funkcjonowania poznawczego człowieka. Autorka monografii, licznych artykułów i rozdziałów w publikacjach naukowych; tłumaczka prac naukowych i popularnonaukowych.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:168x238 mm
  • Liczba stron:452
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788301165536
  • Data wydania:8 marzec 2011
  • Numer katalogowy:155294

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher