OPIS
Dla miłośników gier komputerowych i dla moli książkowych! Julek i Maja przypadkowo wchodzą do gry komputerowej – i natychmiast orientują się, że toczy się ona we wnętrzu ludzkiego mózgu. Początkowo zafascynowani światem wirtualnym i spotkanymi tam intrygującymi bytami, nie chcą wracać do zwykłego życia. Napięcie rośnie, a decydująca bitwa przebiega dramatycznie. Czy uda im się znaleźć wyjście z gry i powrócić do zwykłego świata? Opowieść o 12-letnim Julku, chłopcu o niezwykłej wyobraźni i trudnościach szkolnych (dysleksja i nadruchliwość). Julek ponad wszystko uwielbia gry komputerowe. Pewnego razu, przez przypadek, trafia w sam środek gry. Początkowo zafascynowany światem wirtualnym, nie chce wracać do zwykłego życia. Stopniowo odkrywa jednak, że bycie w tym świecie nie jest tak przyjemne i bezpieczne, jak myślał. Próbuje powrócić do domu. Pomagają mu siostra, 8-letnia Maja, oraz mama Kasia, która za synem i córką wchodzi do świata gry. Mama i dzieci wędrują przez różne poziomy. Mama, która jest lekarzem neurologiem, orientuje się szybko, że gra toczy się w ludzkim mózgu, a kolejne jej poziomy odpowiadają strukturom anatomicznym ośrodkowego układu nerwowego. Bohaterowie odbywają pasjonującą wędrówkę we wnętrzu mózgu, spotykając na swej drodze intrygujące byty. Napięcie rośnie, a decydująca bitwa przebiega bardzo dramatycznie. Czy uda im się znaleźć wyjście z gry i powrócić do zwykłego świata?