Niestety, nie zdążymy dostarczyć tego produktu przed Świętami

Największe autorytety w biznesie. Pakiet

okładka

Największe autorytety w biznesie. Pakiet

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Pakiet trzech bestsellerowych książek największych autorytetów w biznesie. Philip Kotler – legenda marketingu, Tom Peters – guru innowacji, Peter Drucker – ikona zarządzania. Chaos. Zarządzanie i marketing w erze turbulencji Autorzy przedstawiają intrygującą choć niepokojącą tezę, że burzliwe czasy nie są żadną aberracją, lecz stanowią nowe oblicze normalności. Zapaść gospodarcza należy do elementów niestabilnej epoki turbulencji, w której globalizacja i technologia całemu światu dają ogromne szanse, ale także stwarzają gigantyczne ryzyko. Ten świat rozciera na miazgę nieprzygotowanych, a wynagradza te firmy, które potrafiły przewidzieć potencjalne zagrożenia i szybko na nie zareagować. Ta praktyczna, interesująca i aktualna książka stanowi nieodzowny przewodnik dla wszystkich liderów, którzy teraz chcą przetrwać burze gospodarcze, a w przyszłości prosperować pomimo nieuniknionych zawirowań. Małe wielkie sprawy Najnowsza książka Petersa, pełna błyskotliwych i formułowanych z pasją spostrzeżeń o współczesnym biznesie i zarządzaniu, jest zarazem wyznaniem wiary w kreatywność przedsiębiorców i krytyką korporacyjnego zbiurokratyzowania. Już od pierwszej strony książki czytelnik wyrusza wraz z Petersem na krucjatę, której celem jest stworzenie świata pełnego dynamicznych i dążących do doskonałości firm, świata doskonałej obsługi klienta, innowacyjnego myślenia o wszystkich aspektach zarządzania i obsesyjnego dążenia do doskonałości. Peters radzi, nakazuje, motywuje, wyszydza, zachęca i nie odpuszcza: albo firma będzie doskonała w tym co robi, albo skazana jest na zagładę. Classic Drucker Książka zawiera najlepsze artykuły Petera F. Druckera opublikowane w „Harvard Business Review”. Większość z nich ukazała się w wydanej przez MT Biznes książce Zawód menedżer. Niniejsza zawiera trzy nowe artykuły oraz wstęp napisany przez Thomasa A. Stewarta, redaktora naczelnego HBR. Jako jeden z czołowych myślicieli, praktykujących i analizujących zarządzanie, Drucker wyszukał, zidentyfikował i zbadał najważniejsze problemy, wobec których stają menedżerowie, poczynając od strategii korporacyjnej, a kończąc na stylach zarządzania i przemianach społecznych. Zbiór ten jawi się jako kompletny obraz teorii i praktyki zarządzania, zarówno takiej, jaka była kiedyś, jak i takiej, jaka kiedyś będzie.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:170x245 mm
  • Oprawa:twarda
  • ISBN-13:9788377460184
  • Data wydania:19 listopad 2010
  • Numer katalogowy:148550

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher