OPIS
-
Czy mózg ma płeć?
-
Które techniki języka hipnotycznego są najskuteczniejsze?
-
Jak napisać dobry tekst perswazyjny?
-
Czy reklama podprogowa w ogóle istnieje?
-
Jak zmysły wzmacniają przekaz?
-
Kiedy zarządzanie konfliktem poprzez narzędzia NLP daje pożądane rezultaty?
-
Co motywuje ludzi?
-
Jak przebiega proces coachingu?
Lepiej manipulować, niż być manipulowanym!
Język wpływu to szeroko stosowany środek manipulacji - myśląc o specach od perswazji, wyobrażamy sobie znanych biznesmenów, polityków i marketerów. Jednak perswazja nie jest domeną jakichś konkretnych grup zawodowych, dopuszczonych do kręgu wtajemniczonych. Wszyscy staramy się przekonać do czegoś innych: także Ty stosujesz techniki manipulacji, choć może jeszcze nie jesteś tego świadomy!
Nie ma sensu obrażanie się na fakt, że perswazja jest wszechobecna w naszym życiu. Warto natomiast zdobyć wiedzę, która pozwoli w mig poznać manipulatora, rozbroić go i niepostrzeżenie... przekonać do swoich racji. Jeśli więc chcesz perfekcyjnie opanować słownictwo i gramatykę języka wpływu, sięgnij po ten podręcznik!
-
Narzędzie zwane mózgiem
-
Filtry na świat
-
Metafory, kotwice emocjonalne, submodalności i ich koledzy z NLP
-
Hipnotyczne wzorce językowe
-
Marketing perswazyjny i neuromarketing
-
Kształtowanie relacji interpersonalnych w życiu prywatnym i zawodowym