22 niezmienne prawa marketingu.

okładka

22 niezmienne prawa marketingu.

Nakład produktu jest wyczerpany

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt stanie się ponownie dostępny

OPIS

W niniejszej książce autorzy przedstawili 22 podstawowe prawa rządzące sukcesem i niepowodzeniem na rynku. Oto przesłania niektórych z tych praw: marketing jest walką na percepcję, lepiej być pierwszym niż lepszym, jeśli nie możesz być lepszy, to bądź inny, trzeba coś poświęcić, aby coś zdobyć, dostosuj strategię do swojej pozycji rynkowej, sukces bardzo często prowadzi do arogancji, a arogancja to klęska.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:145x205 mm
  • Liczba stron:172
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788320812848
  • Data wydania:2000
  • Numer katalogowy:12413

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher