Kultura a konkurencyjnosc przedsiębiorstwa.

okładka

Kultura a konkurencyjnosc przedsiębiorstwa.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt stanie się ponownie dostępny

OPIS

Brak zrozumienia wśród praktyków zagadnień związanych z wykorzystaniem kultury jako narzędzia zarządzania oraz jednoczesne przekonanie o ich istotności wydaje się być potwierdzone w toku badań empirycznych prezentowanych w niniejszej pracy. Wobec powyższych faktów, koniecznością jest stworzenie takiego modelu kultury korporacyjnej przedsiębiorstwa, a następnie określenie zależności między tą kulturą, a konkurencyjnością, który pozwoliłby na świadome wykorzystanie ukrytej w nim siły przez przedsiębiorców. Celem niniejszej rozprawy jest próba sprostania owej potrzebie.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788372851611
  • Numer katalogowy:123996

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher