Reakcje polskiego konsumenta na kryzys gospodarczy.

okładka

Reakcje polskiego konsumenta na kryzys gospodarczy.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt stanie się ponownie dostępny

OPIS

Autorzy uwzględniają różne aspekty związane z zachowaniem polskich konsumentów wobec kryzysu gospodarczego, wśród których na szczególną uwagę zasługują:
• postawy konsumentów wobec kryzysu,
• zachowania polskich konsumentów na rynku dóbr i usług w czasach kryzysu,
• wpływ kryzysu na czas wolny i jego zagospodarowanie,
• rola szarej strefy w zaspokajaniu potrzeb polskich konsumentów gospodarstw domowych w warunkach kryzysu gospodarczego,
• wpływ zmian wartości majątku na decyzje w sferze konsumpcji,
• problem zadłużenia gospodarstw domowych i upadłości konsumenci
• możliwości aktywizacji zawodowej osób dotkniętych utratą pracy. Podkreślić należy fakt, iż w publikacji zaprezentowano wyniki badań własnych, a także wykorzystano wiele cennych danych wtórnych.
z recenzji prof. dr hab. Ireny Ozimek

DODATKOWE INFORMACJE

  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788373784734
  • Numer katalogowy:123075

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher