OPIS
W książce "Sekretariat, czyli centrum informacyjne firmy" Autorka koncentruje się na problematyce kształtowania wizerunku biura XXI wieku i nowych wyzwaniach, którym sprostać muszą pracownicy nowoczesnych firm działających na konkurencyjnym rynku. W lekkiej i przystępnej formie omawia wiele trudnych zagadnień, takich jak: skuteczne poszukiwanie pracy, kwalifikacje zawodowe i osobiste pracowników administracji, rola sekretariatu w wewnętrznym obiegu informacji, dbałość o wizerunek oraz markę firmy. Nowoczesne techniki i narzędzia pracy w biurze (komputer, telefonia cyfrowa, Internet), korespondencja handlowa, organizacja zebrań, konferencji i spotkań, specyfika sekretariatu w dużej i małej firmie. Doradza, jakie umiejętności należy zdobyć, aby usprawnić działanie centrum informacyjnego, w którym zbiegają się wszystkie więzi łączące firmę z otoczeniem. Książka jest skierowana do osób wykonujących czynności sekretarskie i asystenckie, pracowników biurowych i administracyjnych, menedżerów i specjalistów do spraw personalnych, a także wykładowców, uczniów i studentów szkół zarządzania i biznesu. Halina Füchsel jest absolwentką Państwowego Studium Stenotypii i Języków Obcych w Warszawie (znanego jako "Ogrodowa"). Od wielu lat jest wykładowcą takich przedmiotów, jak: organizacja i technika pr! acy biurowej, kultura zawodu, etyka zawodowa, biurowość i ko! respondencja. Ukończyła Studium Pedagogiczne, a następnie Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Uzyskała II stopień specjalizacji w zakresie przedmiotów ekonomicznych, stopień nauczyciela dyplomowanego, oraz tytuł doktora nauk ekonomicznych w zakresie organizacji i zarządzania. Jest konsultantem w fachowych pismach, prowadzi szkolenia dotyczące organizacji i funkcjonowania biura. W 1994 r. była inicjatorką utworzenia w Polsce filii Europejskiego Stowarzysenia Sekretarek i Asystentek (European Management Assistants).