Wiarygodność - klucz do sukcesu w biznesie.

okładka

Wiarygodność - klucz do sukcesu w biznesie.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt stanie się ponownie dostępny

OPIS

Postawmy sprawę jasno: porażka jest do niczego. Powoduje, iż tracimy wiarę w samych siebie, zaczynamy się zastanawiać dlaczego niektórzy osiągają sukces a inni osiągają dno. Szybko dochodzimy do wniosku, że w biznesie, tak samo jak w życiu, wszystko sprowadza się do wiarygodności. Gdy nie otrzymamy pożyczki w firmie, gdy inwestor nam odmówi, gdy nie uda nam się zawrzeć ważnej transakcji, wszystko to jest przejawem zaburzenia wiarygodności. I pomimo iż wiarygodność jest czymś, co decyduje o porażce lub sukcesie, o podpisaniu korzystnej umowy lub o pustym koncie bankowym, to w dzisiejszych czasach jest właśnie czymś, czego brakuje ponad 95 procentom pracowników, menadżerów oraz przedsiębiorców.
Wiarygodność: klucz do sukcesu w biznesie to książka, która wyjaśnia trudne do zdefiniowania znaczenie wiarygodności w biznesie odpowiadając na pytania „jak?”: jak zorganizować biznes, jak go ukształtować, jak kontrolować i jak sprawić, aby dla nas zarabiał. Znaleźć tu można wskazówki dotyczące tego, jak pracownicy, członkowie zarządu, środki masowego przekazu oraz inne czynniki, mogą pomóc w osiągnięciu najwyższego poziomu wiarygodności nas samych, działu, w którym pracujemy, czy naszej firmy. Książka ta przeznaczona tak dla samodzielnych przedsiębiorców jak i dla szeregowych pracowników dużych firm, może zmienić to, w jaki sposób patrzymy na świat biznesu…oraz to, jak świat biznesu patrzy na nas.

SKRÓCONY SPIS TREŚCI:

1 Wprowadzenie- Sprawy fundamentalne

2 Etyka - Zaufanie, lojalność, honor

3 Perspektywa i szczegół: Widzieć dalej niż wszyscy- wyraźnie

4 Kompetencje fachowe - Nie to, kogo znamy, ale na czym się znamy

5 Infrastruktura- Czy temu podołasz?

6 Partnerzy i dostawcy- Siła relacji

7 Referencje - Kto to może potwierdzić?

8 Media - Opowieści o sławie i fortunie

9 Zespół zarządzający- Siedmiu wspaniałych

10 Rady nadzorcze i inwestorzy - Poznajemy naszych nowych szefów

11 Analitycy - Najlepsi sprzymierzeńcy, bezwzględni krytycy

12 Wielkość i staż - Masa krytyczna

13 Stabilność finansowa - Klasyczny paragraf 22

Wnioski - Czy wszystko jasne

DODATKOWE INFORMACJE

  • ISBN-13:9788389244444
  • Numer katalogowy:100247

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher