Niestety, nie zdążymy dostarczyć tego produktu przed Świętami

Największe wpadki rekinów biznesu. Część 3. Porażki Public Relations. Książka audio.

okładka

Największe wpadki rekinów biznesu. Część 3. Porażki Public Relations. Książka audio.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

W cyklu „Porażki marek” przedstawiamy najbardziej spektakularne pomyłki światowych gigantów rynkowych, jakich jak Johnson&Johnson, Procter&Gamble, Gerber, Firestone czy RJ Reynolds. W części 3 poznamy "Porażki Public Relations" firm, które nie zawsze dobrze radzą sobie z kłopotami i wierzą, że najlepszą metodą zapanowania nad kryzysem jest zaprzeczenie jego istnieniu. "Kryzys? Jaki kryzys!" - mówią zazwyczaj.

DODATKOWE INFORMACJE

    Seria:Audioteka Biznesu
  • Format:145x205 mm
  • Liczba stron:2
  • Oprawa:etui kartonowe
  • ISBN-13:9788360339473
  • Data wydania:17 luty 2009
  • Numer katalogowy:84634

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher