Niestety, nie zdążymy dostarczyć tego produktu przed Świętami

Największe wpadki rekinów biznesu. Część 4. Zmęczone marki. Książka audio (2CD).

OSZCZĘDZASZ 2,59 ZŁ

okładka

Największe wpadki rekinów biznesu. Część 4. Zmęczone marki. Książka audio (2CD).

10% taniej
Inpost Paczkomaty 24/712,99 zł
Kurier Inpost12,99 zł
Kurier FedEx13,99 zł
Odbiór osobisty0 zł

Przy płatności za pobraniem do ceny wysyłki należy doliczyć5,00 zł

Wysyłka zagraniczna

Dostępność: 2-3 dni robocze

OPIS

Żadna marka nie trwa wiecznie i kiedyś zapewne padnie. Niektóre odchodzą z wielkim hukiem, inne żałośnie kwiląc. Nie wydaje się prawdopodobne, by takie marki jak Coca-Cola czy McDonald's miały jutro znikać. Jednak wiele najsilniejszych marek ostatniego stulecia wygląda już na bardzo zmęczone, a wiele odnoszących niegdyś sukcesy padło. W części 4 cyklu przedstawiamy wiele przykładów zmęczonych marek i wpadek, które spowodowali zarządzający nimi menedżerowie.

DODATKOWE INFORMACJE

    Seria:Audioteka Biznesu
  • Format:145x205 mm
  • Liczba stron:2
  • Oprawa:etui kartonowe
  • ISBN-13:9788360339480
  • Data wydania:26 maj 2009
  • Numer katalogowy:96958

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher