Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka.

okładka

Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka.

Nakład produktu jest wyczerpany

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Robert Cialdini w swej bestsellerowej pracy udziela jasnych i przekonujących odpowiedzi na pytania:
- Jak nakłonić drugiego człowieka do zmiany sposobu postępowania?
- Jak zachęcić do podjęcia lub zmiany decyzji?
- Jak dokonać tego, by zmiany takiej zapragnął?
- Jak obronić się przed wpływem innych na nasze decyzje?
- Jak uniknąć sytuacji, w których dopiero po czasie orientujemy się, że oto ktoś (znowu) naciągnął nas na coś, na co wcale nie mamy ochoty?

Do tych rewelacyjnych odkryć prof. Cialdini doszedł nie tylko poprzez typową pracę badawczą, ale zatrudniając się incognito w środowiskach zawodowych praktyków wpływu społecznego - w agencjach reklamowych, firmach ubezpieczeniowych, organizacjach zbierających fundusze na różne cele, a także w firmach handlowych zajmujących się sprzedażą bezpośrednią. We wszystkich tych miejscach podpatrywał "od kuchni", jakich technik wpływu społecznego używają zawodowcy.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:135x190 mm
  • Liczba stron:2
  • Oprawa:pudełko
  • ISBN-13:9788374893190
  • Data wydania:26 styczeń 2011
  • Numer katalogowy:154952

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher