OPIS
Nr dopuszczenia 87/1/2009
Na stronach podręcznika Gra w kolory znajdziemy proste teksty o różnorodnej formie dostosowane do potrzeb i możliwości dzieci rozpoczynających naukę czytania.
Literę wprowadzamy zawsze w określony sposób, stosując – zalecaną w podstawie programowej – metodę analityczno-syntetyczną. W podręczniku zamieszczono także teksty literackie przeznaczone do czytania przez nauczyciela i sprawnie czytające dzieci. Są to wiersze, opowiadania, legendy, baśnie, bajki, inscenizacje, komiksy, listy, a także materiał o charakterze popularnonaukowym.
Powiększona interlinia i czcionka, jasny i przejrzysty układ, wesołe piktogramy i kolorem wyróżnione poszczególne kręgi tematyczne wskazujące odpowiednie treści to oczywiste atuty podręcznika.
Atrakcyjność zapewnia podręcznikowi także różnorodna szata graficzna; obok realistycznych rysunków lub ilustracji przygotowanych techniką komputerową pojawiają się kolorowe komiksy, a także bogaty materiał zdjęciowy.