Marketing usług hotelarskich.

okładka

Marketing usług hotelarskich.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

W podręczniku scharakteryzowano rynek usług hotelarskich. Wyjaśniono i omówiono m.in.: • podstawowe pojęcia z dziedziny marketingu: rynek, produkt, cena, dystrybucja, promocja, • badania marketingowe, zarządzanie i planowanie, • mierniki stosowane w działalności hotelarskiej. Prezentowane zagadnienia zilustrowano licznymi przykładami i ćwiczeniami.

DODATKOWE INFORMACJE

    Seria:Technik Hotelarstwa
  • Format:165x235 mm
  • Liczba stron:220
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788302107498
  • Data wydania:28 lipiec 2010
  • Numer katalogowy:140344

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher