Niestety, nie zdążymy dostarczyć tego produktu przed Świętami

Analiza strategiczna przedsiębiorstwa.

okładka

Analiza strategiczna przedsiębiorstwa.

Nakład produktu jest wyczerpany

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt stanie się ponownie dostępny

OPIS

Jest to trzecie, zmienione wydanie cenionego podręcznika uczącego metod analizy strategicznej i umiejętności posługiwania się nimi. Autorki opisują metody służące do analizy makrootoczenia, otoczenia konkurencyjnego oraz do analizy sytuacji wewnętrznej przedsiębiorstwa. Szczególną uwagę poświęcają analizie SWOT, umożliwiającej zbadanie wnętrza organizacji oraz jej otoczenia konkurencyjnego. Wskazują również na sposoby pozyskiwania informacji potrzebnych do opracowania analizy strategicznej przedsiębiorstwa.
Obecne wydanie zostało wzbogacone o najnowszą wiedzę i najciekawsze doświadczenia praktyczne z ostatnich lat.

Bogaty zestaw ćwiczeń z formularzami jest nieocenioną pomocą zarówno dla studentów, jak i menedżerów pragnących samodzielnie wykonać analizę strategiczną swego przedsiębiorstwa.

 

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:145x210 mm
  • Liczba stron:351
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788320813890
  • Data wydania:marzec 2002
  • Numer katalogowy:12554

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher