Strategia Przedsiębiorstw. Podstawowe problemy.

okładka

Strategia Przedsiębiorstw. Podstawowe problemy.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt stanie się ponownie dostępny

OPIS

Ogół działań podejmowanych przez przedsiębiorstwo a nazywanych strategicznymi można pogrupować w następujący sposób: a-wypracowanie misji przedsiębiorstwa i jego celów bieżących i perspektywicznych ; b-analiza stanu wewnętrznego przedsiębiorstwa; c-ocena otoczenia przedsiębiorstwa; d-zaplanowanie działań (sporządzenie business planu); e-zorganizowanie przedsięwzięcia; f-kierowanie działaniami firmy; g-kontrola (strategiczna i operatywna). Książka składa się z dwóch części. W pierwszej z nich przedstawione są w ogólnym zarysie problemy, które zawarte zostały w punktach od a do g. W części drugiej przedstawiono dwa przykłady tego jak można przeprowadzić analizę strategiczną określonego przedsiębiorstwa aby sprawdzić czy właściwie określiło swoje perspektywy rozwojowe i dobrze dobrało kierunki działań. Opracowanie niniejsze stawia sobie za cel pokazanie podstawowych zależności, jakie mogą wystąpić w przedsiębiorstwie rynkowym. Te podstawowe zależności, będące punktem wyjścia do dokonania analizy strategicznej i wyznaczenia kierunków działania przedsiębiorstwa, oparte są na kilku najczęściej wykorzystywanych metodach tego rodzaju analizy, jak również odwołują się do kilku podstawowych rozwiązań z zakresu zarządzania strategicznego.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:159x236 mm
  • Liczba stron:135
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788391885307
  • Numer katalogowy:99940

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher