OPIS
W książce omówiono obsługę i naprawę poszczególnych zespołów samochodów Audi 80, produkowanych od 1989 roku, wyposażonych w:
- silniki benzynowe 1,6 dm o mocach 51 kW, 52 kW, 55 kW oraz 75 kW, zasilane gaźnikami Keihin I, Solex 2E2, Solex 2EE lub układami wtryskowymi benzyny Mono-Motronik i K-Jetronic;
- silniki benzynowe 1,8 dm o mocach 55 kW, 65 kW, 66 kW oraz 82 kW, zasilane gaźnikami Keihin I, Keihin II lub układami wtryskowymi benzyny K-Jetronic i Mono-Jetronik;
- silniki benzynowe 2,0 dm (ośmiozaworowe) o mocach 66 kW, 83 kW oraz 85 kW, zasilane układami wtryskowymi benzyny KE-Motronic, Mono-Motronic i Digifant;
- silniki benzynowe 2,0 dm (szesnastozaworowe) o mocach 101 kW lub 103 kW zasilane układami wtryskowymi benzyny KE-Motronic;
- silnik wysokoprężny 1,6 dm z turbodoładowaniem o mocy 59 kW, zasilany pompą wtryskową Bosch;
- silnik wysokoprężny 1,9 dm o mocach 50 kW, 55 kW, 66 kW (silnik TDI), zasilany pompą wtryskową Bosch (bez lub z turbodoładowaniem) lub pompą wtryskową sterowaną elektronicznie.