OPIS
MS Office XP/2003 PL -- cała firma na Twoim biurku
MS Office w wersji XP oraz 2003 PL jest znacznie lepszy niż jego poprzednicy. Znajdziesz tu bardziej przejrzystego Excela, w którym poprowadzisz księgowość i rejestrację czasu pracy. W nowym Wordzie przygotujesz e-ankietę i estetyczną wizytówkę i będziesz łatwiej operować obiektami rysunkowymi. PowerPoint ożywi każdą Twoją prezentację i sformatuje tekst tak, jak chcesz. A nowy Outlook to już nie tylko skrzynka pocztowa, ale też sprawny organizator Twojego czasu pracy.
Myślisz "Prezentacja" i PowerPoint daje Ci gotowy projekt. Zamiast dzwonić do księgowej, sięgasz po Excela. Na pytanie "Czy mam jutro czas?" odpowiada Ci Outlook. A pisma przygotowuje Twój redaktor Word. Poznaj bliżej swoich nowych pracowników. Dowiedz się, jak wydawać im polecenia i zapytaj, co jeszcze mogą dla Ciebie zrobić. Opanuj obsługę pakietu MS Office XP/2003 PL.
Excel:
-
dokumenty księgowe: rejestr należności i zobowiązań, faktury VAT, rozliczenia dewizowe,
-
rozliczanie wyników sprzedaży i kosztów paliwa,
-
tworzenie cenników i ofert,
-
bardziej i mniej znane funkcje Excela.
Word:
-
korzystanie z gotowych wzorów umów o pracę, zlecenia i o dzieło,
-
gotowe szablony: wizytówka, zaproszenie, naklejka samoprzylepna,
-
indywidualizowanie listów wysyłanych do wielu osób: korespondencja seryjna,
PowerPoint:
-
animacje i obiekty rysunkowe w prezentacji,
-
gotowe tła i rozkłady tekstu na slajdach,
-
sposoby wyświetlania prezentacji,
Outlook:
-
ustawianie kont pocztowych,
-
organizowanie czasu pracy: kalendarz i przypomnienia o ważnych terminach,
-
opracowanie graficzne wiadomości: papeterie, kolory, czcionki, podpisy.
Dlaczego warto się przestawić na nową wersję MS Office?
Nawet duże firmy rozwiązują większość problemów finansowych w Excelu. Korzystając z Worda XP/2003 PL, nie będziesz musiał płacić za projektowanie firmówek. Dobrze przygotowanej prezentacji w PowerPoincie pozazdroszczą Ci nawet profesjonalni graficy komputerowi. A systematycznie prowadzony Outlook nie pozwoli Ci zapomnieć o ważnych sprawach. Nie myśl więcej o czasach, kiedy komputer był maszyną do pisania i kiedy musiałeś wyrywać sobie włosy z głowy, aby zmusić go do współpracy.
-
Twórz dokumenty z elementami grafiki: plikami WordArt, autokształtami i znakami wodnymi
-
Buduj w Wordzie bazy kontaktów i automatycznie adresuj koperty i pisma
-
Wprowadź system obsługi pism wchodzących i wychodzących
-
Opracowuj animowane, dźwiękowe i dobrze rozplanowane prezentacje na slajdach
-
Włączaj do prezentacji zdjęcia, schematy i rysunki
-
Sprawnie korzystaj z książki adresowej Outlooka,
-
Planuj w Outlooku zadania dla siebie i współpracowników,
-
Poznaj bliżej formuły i funkcje Excela,
-
Przygotuj system korespondujących ze sobą dokumentów rozliczeniowych.