OPIS
Wykorzystaj potencjał Excela, by Twoja firma odniosła sukces!
- Jak zaprząc dodatki Excela do tworzenia dokumentacji firmowej?
- Jak importować pliki z aplikacji zewnętrznych?
- Jak obsługiwać autofiltry i aktualizować dane?
Excel stał się obecnie niezastąpionym programem biurowym. Niestety, nie wszyscy potrafią wykorzystać drzemiący w nim potencjał, bowiem program ten zwykle uważany jest za trudny do przyswojenia. Praca z nim przynosi jednak odczuwalne korzyści, a stosowanie jego różnorodnych narzędzi i dodatków może sprawić, że niepotrzebne staną się wszystkie wyspecjalizowane programy księgowe. Dodatkowym atutem Excela jest możliwość skojarzenia formantów i formularzy z fragmentami programów napisanych w języku VBA.
„Excel w firmie” w przystępny i jasny sposób pokazuje praktyczne rozwiązania w zakresie prowadzenia bogatej dokumentacji biurowej. Z tej książki dowiesz się, jak zbudować skoroszyt, zaktualizować poszczególne arkusze, wprowadzić zmiany, stworzyć gotowe dokumenty i zestawienia księgowe, kadrowe i magazynowe. Zawarte w podręczniku przykłady zostały opisane w taki sposób, aby można je było od razu wykorzystać w praktyce lub potraktować jako wzory do tworzenia własnej dokumentacji.
- Edytor języka Visual Basic
- Formularze, makra i formanty
- Instalacja dodatków
- Przeznaczenie i budowa skoroszytu
- Importowanie danych z plików innych aplikacji
- Pobieranie danych z internetu
- Filtrowanie i sortowanie
- Budowanie arkusza „Faktury VAT”
Excel - asystent niezastąpiony w każdej firmie!