OPIS
Tym, czego Ci trzeba, jest:
- siła, pomagająca doprowadzić każdy projekt do końca
- energia, pozwalająca osiągać ponadprzeciętne wyniki
- inspiracja, zapewniająca gładkie i bezbolesne przeprowadzenie każdego planu
Inteligentny plan i zręczna realizacja
Jak zdefiniować proces realizacji? To coś więcej niż zwykłe zarządzanie. To przeprowadzenie zaplanowanego zadania od początku do końca, płynnie, efektywnie i z sukcesem, przy pełnym zaangażowaniu i użyciu najodpowiedniejszych narzędzi. To podejmowanie decyzji, planowanie, tworzenie harmonogramu, jak również organizowanie ludzi i zasobów, zarządzanie pieniędzmi oraz kontrola jakości.
Zdobądź praktyczne informacje, ułatwiające skuteczną realizację rozpoczętych planów i projektów — przy pomocy innych lub na własną rękę. Naucz się zarządzać własną osobą oraz analizować i rozwiązywać problemy, które mogą zakłócić tok pracy nad podjętymi przez Ciebie przedsięwzięciami.
- Planowanie — ustalanie i przekazywanie celów, produktywne zarządzanie czasem.
- Kierowanie ludźmi — mikrozarządzanie, zasady komunikacji, zadania administracyjne.
- Prowadzenie projektów — podstawy budżetowania, kontakty zewnętrzne i marketing.
- Rozwój firmy — identyfikowanie przyczyn problemów i ich rozwiązywanie.