Harvard Business Review. Automotywacja.

okładka

Harvard Business Review. Automotywacja.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Przeciążone obwody. Dlaczego zdolni menedżerowie osiągają słabe wyniki
Edward M. Hallowell

Ludzki kontakt w miejscu pracy
Edward M. Hallowell

Sukces wymaga energii
Jim Loehr i Tony Schwartz

Czy pracujesz zbyt ciężko?
Rozmowa z lek. med. Herbertem Bensonem

Niedobór snu. Morderca wydajności pracy
Rozmowa z dr. Charlesem A. Czeislerem z Harvard Medical School

Podejmowanie decyzji. Rozum czy emocje?
Gardiner Morse

Przywództwo z wyczuciem
David Gergen, Daniel Goleman, Ronald Heifetz i inni

Niebezpieczeństwa niskiej samooceny. Czy czujesz się jak oszust?
Manfred F.R. Kets De Vries

Umiejętność odnoszenia sukcesów, relaksacji i utrzymania samokontroli w tych bardzo płodnych, acz chwiejnych czasach wymaga nowych sposobów myślenia i działania.
David Allen, Sztuka efektywności

Nieustanna presja osiągania coraz lepszych wyników. Stres wywoływany chęcią prześcignięcia konkurencji. Konieczność doskonalenia swoich umiejętności i zdobywania nowych doświadczeń. Od kiedy podniosłeś rękawicę rzuconą Ci przez wymagającą karierę, coraz mniej czasu masz na prywatne życie, chwilę oddechu z dala od biznesowego zgiełku, własne hobby. Konsekwencją tego stylu życia może być utrata zdolności koncentracji, pogłębiające się problemy z podejmowaniem trafnych decyzji, rosnąca niechęć do pracy, a w rezultacie wypalenie zawodowe.

Z takim samym oddaniem, z jakim traktujesz pracę, musisz skoncentrować się na swoim życiu osobistym. Równie istotna jest także dbałość o zdrowe środowisko pracy, regenerowanie sił, koncentrowanie energii czy też dostarczanie organizmowi odpowiedniej dawki snu. Te pozornie błahe elementy stanowią fundament Twojego zdrowia fizycznego i psychicznego, a co za tym idzie — efektywnej, znaczonej sukcesami pracy.


Grupa autorytetów służy Ci radą w kwestii tego, jak:
  • uniknąć pogarszania się Twoich wyników w pracy,
  • kontrolować obciążenie organizmu nadmiernym wysiłkiem,
  • stosować zasady równowagi między pracą a odpoczynkiem,
  • doceniać swoją wartość, nawet w sytuacjach kryzysowych,
  • nie tracić elastyczności, poczucia humoru i zdrowego rozsądku.


Celem książek z serii Harvard Business Review jest zaprezentowanie menedżerom oraz osobom wykonującym wolny zawód informacji, które pozwolą im zachować konkurencyjność w nieustannie zmieniających się warunkach rynkowych. Przedstawiamy cenione umysły i doniosłe teorie, poczynając od wybitnych teoretyków, których dzieła stanowią podwaliny tej dziedziny wiedzy, a kończąc na wschodzących gwiazdach, których prace definiują biznes na nowo. To obowiązkowa lektura dla ambitnych pracowników każdej organizacji na świecie.

DODATKOWE INFORMACJE

    Seria:VIP
  • Format:148x210 mm
  • Liczba stron:192
  • Oprawa:twarda
  • ISBN-13:9788324617098
  • Data wydania:11 maj 2009
  • Numer katalogowy:98544

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher