Kobiecy styl zarządzania.

okładka

Kobiecy styl zarządzania.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Talent kobiet jest naszą wspaniałą szansą. Okazją pukającą do drzwi
Tom Peters, amerykański specjalista biznesowy
  • Precyzyjne dane, oparte na raportach i literaturze dotyczącej sytuacji kobiet w biznesie
  • Męski i kobiecy sposób zarządzania
  • Zalety zarządzania opartego na partnerstwie
  • Kształtowanie świadomości społecznej w zakresie dyskryminacji kobiet

Kobiecość jest trendy!

Kobiety stanowią ponad połowę naszego społeczeństwa. Są świetnie wykształcone, odporne na frustrację i stres. Doskonale wiedzą, czym jest empatia, i potrafią używać jej na co dzień. W pracy sumienne i dokładne, działają równie kreatywnie, a mniej autokratycznie od swoich kolegów. Ich sposób zarządzania, różny od męskiego, jest kwintesencją stylu demokratycznego — efektywnego, holistycznego, opartego na komunikacji i partnerstwie oraz płaskich strukturach. Dlaczego więc tak niewiele kobiet zajmuje kierownicze stanowiska najwyższego szczebla?

Kobiety tylko w jednym przegrywają z mężczyznami — brakuje im pewności siebie i wiary we własny sukces. Te cechy, z lubością podsycane w zdominowanych przez mężczyzn organizacjach, wypływają ze stosunkowo krótkiego doświadczenia kobiet w sferze publicznej. W szczególny sposób dotyczy to stanowisk menedżerskich. Jednak we współczesnym biznesie potrzebne są inne wartości niż te, które wytworzyła męska kultura pracy. Dzisiejszy rynek opiera się przede wszystkim na gospodarce wiedzy i usług, struktury organizacyjne ulegają spłaszczeniu, a menedżerowie dostrzegają korzyści płynące z różnorodności. Koniec z zarządzaniem przez strach. Przyszedł czas na zarządzanie przez partnerstwo!

Co daje kobiecy styl zarządzania? Pozwala firmie sprawniej wpisać się w potrzeby nowoczesnej gospodarki i osiągać lepsze wyniki finansowe. A wszystko to z wrodzonym wdziękiem i klasą!

  • Interaktywny styl kierowania, zgodny z życiowym doświadczeniem kobiet-menedżerów.
  • Nastawienie na współpracę i komunikację międzyludzką.
  • Kobiece myślenie kontekstowe i postrzeganie firmy jako całości.
  • Sposoby walki ze szklanym sufitem.

Dla kogo i dlaczego napisałam tę książkę? >>

DODATKOWE INFORMACJE

    Seria:Exclusive
  • Format:148x210 mm
  • Liczba stron:200
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788324619870
  • Data wydania:26 luty 2009
  • Numer katalogowy:98513

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher