Niestety, nie zdążymy dostarczyć tego produktu przed Świętami

E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji.

okładka

E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Otaczają Cię proste, oczywiste rozwiązania, które mogą szokująco zwiększyć Twoje dochody, znaczenie, wpływy i przyczynić się do Twojego sukcesu. Rzecz w tym, że ich nie dostrzegasz.
Jay Abraham

E-marketing to dziś jedno z kluczowych narzędzi biznesu na całym świecie. Oferuje możliwość dotarcia do milionów potencjalnych klientów i znacząco zwiększa efektywność podejmowanych działań. W Polsce właśnie zaczyna się era marketingu online, więc jeśli w swojej pracy stawiasz na skuteczność, najwyższy czas sięgnąć po techniki, które zagwarantują Ci sukces! Wykorzystaj potencjał drzemiący w internecie i poznaj nowoczesne narzędzia, które sprawdzają się na współczesnym kapryśnym rynku! Ale przede wszystkim naucz się z nich efektywnie korzystać! Drogi menedżerze ds. marketingu, sprzedaży czy obsługi klienta, przygotuj się na podróż do świata skutecznego e-marketingu. Zamiast kolejnej encyklopedii czy sztywnej publikacji naukowej, przekazujemy w Twoje ręce podręcznik o charakterze czysto praktycznym. Jeśli więc na co dzień posługujesz się internetem do realizacji celów marketingowo-sprzedażowych lub dopiero planujesz z niego korzystać i nie wiesz, jak się do tego zabrać — oto książka, która stanie się Twoim najlepszym przyjacielem, doradcą i mentorem!


Konkretne informacje zamiast przydługich opisów:

  • permission marketing oraz desktop marketing,
  • kampanie wirusowe i marketing w wyszukiwarkach,
  • strategiczne planowanie mediów w internecie,
  • zarządzanie projektami e-marketingowymi,
  • społeczności internetowe.

Autorzy współtworzą Grupę Adv.pl — zespół firm specjalizujących się w szeroko rozumianej komunikacji e-marketingowej. W ramach swoich wyspecjalizowanych kompetencji realizowali oni cele marketingowe dla wielu uznanych polskich oraz międzynarodowych marek.


"To specjaliści najwyższej klasy" - Daniel Myszkowski, Expander

"Są naprawdę skuteczni" - Anna Gościmska, Bank DnB NORD

"Warto z nimi pracować" - Arkadiusz Cempura, LUKAS Bank

"To innowacyjna agencja" - Agnieszka Bukwa, Nestlé Polska

"Firma o ogromnych możliwościach" - Leszek Gawron, Telekomunikacja Polska

 

DODATKOWE INFORMACJE

  • Redaktor:Konrad Pankiewicz
  • Seria:E-biznes
  • Format:148x210 mm
  • Liczba stron:232
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788324620531
  • Data wydania:20 październik 2008
  • Numer katalogowy:98510

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher