OPIS
Word to jeden z najpopularniejszych programów biurowych. Jest wykorzystywany niemal w każdej firmie i organizacji. Wygoda obsługi, rozbudowane narzędzia edycyjne i ogromne możliwości czynią z niego uniwersalną aplikację dla wszystkich, którzy w swojej pracy piszą i przetwarzają teksty. Worda można wykorzystać zarówno do napisania krótkiego pisma, jak i do przygotowania kilkusetstronicowej książki z ilustracjami, przypisami, skorowidzem i spisem treści.
Dzięki książce "Word 2007 PL. Kurs" opanujesz możliwości najnowszej wersji Worda. Poznasz interfejs użytkownika i zasady pracy z dokumentami. Nauczysz się wprowadzać i formatować tekst, wstawiać symbole i znaki specjalne oraz korzystać z autokorekty. Dowiesz się, w jaki sposób zabezpieczać dokumenty hasłem i tworzyć kopie zapasowe plików. Poznasz sposoby odzyskiwania tekstu z uszkodzonych dokumentów. Przeczytasz także o tworzeniu przypisów, indeksów i spisów treści oraz tabel i list, a także o drukowaniu dokumentów.
- Uruchamianie i aktywacja najnowszego pakietu Office 2007
- Interfejs użytkownika Worda 2007
- Wstawianie tekstu
- Wyszukiwanie i zastępowanie fragmentów tekstu
- Praca z plikami
- Formatowanie tekstu
- Drukowanie
- Wstawianie przypisów
- Tworzenie skorowidzów i spisów treści
- Tabele
Umiejętność obsługi Worda jest dziś niezbędna w każdej firmie.
Poznaj i Ty możliwości najnowszej wersji tego programu.