OPIS
Poznaj tajniki tworzenia efektownych, a jednocześnie funkcjonalnych aplikacji, które przyciągają rzesze klientów
- Jak tworzyć obrazy i wykorzystywać je w aplikacjach?
- Jak sterować działaniem animacji?
- Jak korzystać z grafiki pulpitu dla języka Java?
Informatyka jest dziedziną, która rozwija się w naprawdę szalonym tempie, a użytkownicy komputerów i konsumenci stawiają coraz większe wymagania wszelkim jej produktom. Oczywiście, to, co atrakcyjne, przyciąga, ale równie istotna jest łatwość korzystania z produktu czy intuicyjność jego użytkowania. Współczesny klient oczekuje takiego właśnie idealnego połączenia. Jak tworzyć funkcjonalne, a jednocześnie efektowne aplikacje? Co powoduje, że klienci są zachwyceni i bawią się, używając aplikacji? O tym właśnie jest książka, którą trzymasz w rękach.
W książce „Efekty graficzne i animowane dla aplikacji Desktop Java. Tworzenie atrakcyjnych programów” autorzy w przystępny, a czasami zabawny sposób opisują dostępne technologie do tworzenia bogatych aplikacji. Czytając ją, nauczysz się, jak wykorzystywać grafikę i animację oraz w jakie efekty wyposażyć interfejs użytkownika, aby był naprawdę atrakcyjny. Z tego podręcznika dowiesz się wszystkiego na temat podstawowych mechanizmów języka Java, Swing, Java 2D czy graficznych interfejsów użytkownika (GUI). Poznasz techniki tworzenia aplikacji z bogatym interfejsem użytkownika, którą będziesz mógł wykonać sam, poczynając od szkiców projektu, poprzez implementację różnych elementów, aż do porywającego końcowego efektu!
- Podstawy grafiki i interfejsów GUI
- Biblioteki grafiki pulpitu dla języka Java
- Podstawy renderingu w Swing
- Java 2D
- Typy obrazów i ich przetwarzanie
- Gradienty
- Animacja
- Efekty statyczne i dynamiczne
- Tworzenie własnych efektów
- Biblioteki – Animated Transitions i Timing Framework
Oto Twoje atrakcyjne aplikacje — wyjątkowe połączenie estetyki i funkcjonalności oraz milionów zadowolonych klientów!