Media a komunikowanie polityczne.

okładka

Media a komunikowanie polityczne.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Zagadnienie wykorzystania mediów w komunikowaniu politycznym jest jednym z kluczowych problemów, jaki każdorazowo wyłania się w momencie rozpoczynania wyborów politycznych i inicjowania kampanii wyborczych. Jego rozwiązanie – zarówno przez kandydujących do różnych szczebli władzy polityków, ich sztaby wyborcze, zaplecza eksperckie jak i zaangażowanych w tym celu specjalistów od marketingu politycznego – może oznaczać sukces albo też klęskę wyborczą...

DODATKOWE INFORMACJE

  • Redaktor:Marek Sokołowski
  • Format:160x225 mm
  • Liczba stron:368
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788376113777
  • Data wydania:25 maj 2009
  • Numer katalogowy:96800

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher