Fotoblogi, pamiętniki z opcją przekazu. Fotografia i fotoblogerzy w kulturze konsumpcyjnej

okładka

Fotoblogi, pamiętniki z opcją przekazu. Fotografia i fotoblogerzy w kulturze konsumpcyjnej

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Jedna z pierwszych w polskiej humanistyce monografia zjawiska cyfrowych obrazów w Sieci. Autor przedstawia nowy społeczny status fotografii, powstający za sprawą wprowadzenia jej do Sieci i digitalizacji, oraz pokazuje jak zmiany zacho¬dzące w tym me¬dium wpły¬wają na ludzkie interakcje. Zauważa, że konsekwencje mariażu kultury konsumpcyjnej i fotografii cy¬frowej są nieokreślone w swoich społeczno-kulturowych konsekwencjach, bowiem z jednej strony obserwujemy estetyczną homogenizację, fiksację na technicznym i sprzętowym aspekcie fotografii, narcyzm i ekshibicjonizm twórców, fetyszyzację przemocy i manipulację obrazem, jednak z drugiej strony, jesteśmy świadkami powstawania emancypacyjnej kultury wizualnej, której przykładem są sieci fotoblogerów i tworzone przez nich internetowe fotodzienniki.

DODATKOWE INFORMACJE

    Seria:Popkultura i Media
  • Format:140x200 mm
  • Liczba stron:338
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788361408864
  • Data wydania:20 maj 2009
  • Numer katalogowy:96264

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher