Niestety, nie zdążymy dostarczyć tego produktu przed Świętami

Kto jest kim. Typy osobowości dla menedżerów.

okładka

Kto jest kim. Typy osobowości dla menedżerów.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Typy osobowości MBTI® --
czyli jak klonować najlepszych ludzi w firmie

  • Ustalanie precyzyjnych kryteriów rekrutacji
  • Nagradzanie i dyscyplinowanie ludzi o różnych typach osobowości
  • Ankieta: badanie typów osobowości MBTI®

Gdyby tylko pracowało u nas więcej takich osób, jak Dawid...
Gdyby wszyscy ludzie myśleli i działali podobnie, praca kierowników byłaby prostsza. Wystarczyłby jeden uniwersalny system motywacyjny: te same kary i nagrody dla wszystkich. Problem w tym, że różni ludzie różnie reagują na te same bodźce. Racjonalny ekstrawertyk będzie pracować chętniej, gdy nakreślisz mu realną i obiecującą ścieżkę kariery. Lecz gdy masz do czynienia z emocjonalnym introwertykiem, lepiej sięgnij po inne argumenty. To samo dotyczy dyscyplinowania: ostra reprymenda jednych przywołuje do porządku, innym odbiera chęć do pracy.

Poznaj koncepcję MBTI®, a osiągniesz wyższy poziom percepcji. Zaczniesz dostrzegać subtelne różnice między ludźmi, z którymi pracujesz. Wyrobisz w sobie szósty zmysł, który pozwala lepiej przewidywać zachowania współpracowników.

Jak działa MBTI®?
MBTI® to system określania osobowości, stosowany przez kadrowców i menedżerów wielu dużych organizacji, takich jak Ernst & Young czy Whirlpool, zgodnie z którym psychikę ludzką można rozpatrywać w 4 wymiarach:

ekstrawertycy (E) - introwertycy (I) percepcjoniści (P) - intuicjoniści (N)
myśliciele (T) - uczuciowcy (F) sędziowie (S) - obserwatorzy (O)

Te wymiary, nałożone na siebie, tworzą 16 typów osobowości. I tak na przykład INTP jest kodem myślenia i zachowania teoretyków, którzy potrafią skutecznie interpretować rzeczywistość i dostrzegać w niej schematy oraz niespójności. Ludzie z tym kodem sprawnie rozwiązują problemy techniczne i pracują na ogólnych modelach. Są dobrymi analitykami i lubią wyjaśniać innym, jak działa świat.

MBTI® w obecnej postaci jest owocem wieloletnich badań psychologów z całego świata. To klucz, którym menedżerowie otwierają umysły współpracowników. Dowiedz się, jak z niego korzystać:

  • skąd biorą się różnice osobowości,
  • jak zbudować zrównoważony zespół ludzi,
  • jak odbierają rzeczywistość i jak pracują ludzie o różnych typach osobowości,
  • mocne i słabe punkty ludzi o poszczególnych typach osobowości,
  • cztery rodzaje temperamentów: Dionizosa, Epimeteusza, Prometeusza i Apollina.

DODATKOWE INFORMACJE

    Seria:Exclusive, Zasoby ludzkie (HR)
  • Format:148x210 mm
  • Liczba stron:392
  • Oprawa:twarda
  • ISBN-13:9788324600083
  • Data wydania:28 wrzesień 2006
  • Numer katalogowy:95821

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher