OPIS
Przewodnik prowadzi czytelnika krok po kroku po niełatwej drodze doskonalenia umiejętności porozumiewania się w sferze zawodowej, ale może też posłużyć jako poradnik komunikacji w ogóle, w życiu codziennym. Jest ponadto przydatnym narzędziem dla potrzeb szkoleń specjalistycznych i seminariów. Autorka przewodnika, doświadczona specjalistka w dziedzinie komunikacji, dostarcza również wskazówek przydatnych dla podtrzymywania kontaktów biznesowych. Czytelnik dowie się między innymi: jak należy się zachować podczas rozmowy kwalifikacyjnej, na czym polegają skuteczne negocjacje, jak taktownie i efektywnie przeprowadzać okresowe oceny pracowników, co to jest konstruktywne słuchanie i jak się go nauczyć, jak umiejętnie przekazywać informacje zwrotne, jakie pytania zadawać klientom przez telefon, żeby rozmowa z biznesowego punktu widzenia była skuteczna, jak zapanować nad nieśmiałością, która utrudnia karierę, w jaki sposób szukać najlepszych pracowników do swego działu, jak zawierać intratne kontrakty w sytuacji, kiedy kontrahent jest bardzo wymagający, jak nawiązywać i podtrzymywać kontakty na rynku.