Kampanie wyborcze - studium przypadku.

okładka

Kampanie wyborcze - studium przypadku.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Książka, którą oddajemy w ręce czytelnika powstała jako rezultat programu badawczego, w ramach którego studenci, jak również młodzi adepci nauki, analizowali na przykładach przebieg rywalizacji wyborczej. Zamieszczono więc w niniejszym zbiorze zarówno teksty opracowujące polskie kampanie, jak również badające rywalizację wyborczą polityków w innych państwach, m.in.: w USA, Rosji, Francji, na Ukrainie, czy Białorusi.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Redaktor:Joanna Marszałek-Kawa
  • Format:145x205 mm
  • Liczba stron:264
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788376111117
  • Data wydania:29 kwiecień 2009
  • Numer katalogowy:94576

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher