Wiedza o reklamie. Od pomysłu do efektu.

okładka

Wiedza o reklamie. Od pomysłu do efektu.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Publikacja składa się z czterech części. Pierwsza to historia reklamy w Polse i na świecie. Część druga dotyczy terii reklamy i obejmuje analizę języka i obrazu w reklamie. Przybliża zagadnienia z zakresu psychologii reklamy, próbując odpowiedzieć na pytania: co przyciaga uwagę odbiorców , jak zdobyć zaufanie i wykreować potrzebę na dany produkt. Omówione zostały też zagadnienia z zakresu retoryki reklamy, m.in. schematy argumentacyjne czy tropy i i figury wykorzystywane w rekalmie. W części trzeciej Czytelnik znajdzie informacje dotyczące aspektów praktycznych reklamy czyli o procesie tworzenia kampanii reklamowych. W książce są wiadmości dotyczące podziału i funkcji agencji reklamowych i domów mediowych, badań marketingowych, elementów strategii kampanii reklamowej oraz planowania mediów. Czytelnik dowie się jak badać skutecznośc reklamy oraz zapozna się z prawnymi jej aspektami.„Wiedza o reklamie” to książka dla uczniów i studentów oraz dla wszystkich zainteresowanych reklamą – jej teorią oraz funkcjonowaniem w życiu codziennym.

DODATKOWE INFORMACJE

    Seria:Park Edukacja
  • Format:200x250 mm
  • Liczba stron:360
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788374468251
  • Data wydania:20 kwiecień 2009
  • Numer katalogowy:93521

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher