OPIS
W książce opisano obsługę i naprawę zespołów samochodów Peugeot 306,
wyposażonych w:
· silnik benzynowy 1,4 dm3, o mocy 55 kW, zasilany jednopunktowym układem wtryskowym Bosch Motronic MA 3,0;
· silnik benzynowy 1,6 dm3, o mocy 66 kW, zasilany wielopunktowym układem wtryskowym Bosch MP 5.1;
· silnik benzynowy 1,8 dm3, o mocy 76 kW lub 70 kW, zasilany wielopunktowym układem wtryskowym Magneti Marelli 8P lub Bosch MP 5.1;
· silnik benzynowy 2,0 dm3, o mocy 90 kW (ośmiozaworowy), zasilany wielopunktowym układem wtryskowym Magneti Marelli 8P;
· silnik benzynowy 2,0 dm3, o mocy 114 kW (szesnastozaworowy), zasilany wielopunktowym układem wtryskowym Bosch MP 3.2;
· silnik wysokoprężny 1,9 dm3 (wolnossący), o mocy 51 kW (bez katalizatora), zasilany pompą wtryskową Lucas lub Bosch, lub o mocy 48 kW (z katalizatorem), zasilany pompą wtryskową Bosch;
· silnik wysokoprężny 1,9 dm3 (turbodoładowany), o mocy 68 kW (bez katalizatora), zasilany pompą wtryskową Bosch lub o mocy 66 kW (z katalizatorem), zasilany pompą wtryskową Bosch.
Opisy napraw uzupełniono danymi technicznymi i regulacyjnymi, tablicą momentów dokręcania oraz schematami elektrycznymi.