Niestety, nie zdążymy dostarczyć tego produktu przed Świętami

Teoria religii.

okładka

Teoria religii.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt stanie się ponownie dostępny

OPIS

Teorię religii R. Starka i W. S. Bainbridge’a można uznać za pionierską w ramach wyłaniającego się nowego paradygmatu w socjologii religii, określanego mianem rynkowego lub ekonomicznego, gdyż swoje inspiracje czerpie również i z ekonomii. Z dużym powodzeniem tłumaczy on bowiem szereg anomalii nie dających się wyjaśnić w ramach paradygmatu „sekularyzacyjnego”, głoszącego erozję religii w miarę postępów modernizacji. Jego przedstawiciele uważają, że prawa ekonomii mają również zastosowanie do życia religijnego, które tworzy swoisty rynek dóbr duchowych. Podobnie jak w życiu gospodarczym, funkcjonują tam rozmaite przedsiębiorstwa, niekiedy w warunkach wolnej konkurencji, niekiedy zaś w warunkach monopolu i państwowej regulacji rynku religijnego.

DODATKOWE INFORMACJE

    Seria:Socjologia Religii
  • Format:140x200 mm
  • Liczba stron:456
  • Oprawa:miękka z obwolutą
  • ISBN-13:9788360490327
  • Data wydania:2000
  • Numer katalogowy:88760

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher