Dla kogo telewizja Model publiczny w postkomunistycznej Europie Środkowej.

okładka

Dla kogo telewizja Model publiczny w postkomunistycznej Europie Środkowej.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt stanie się ponownie dostępny

OPIS

I. Media i przejście do demokracji; II. Telewizja jako medium publiczne; III. Doświadczenia Czech, Polski i Węgier w budowaniu mediów publicznych; IV. Skutki komercjalizacji dla realizacji misji telewizji publicznych; V. Przyszłość mediów publicznych;

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:168x238 mm
  • Liczba stron:252
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788322923214
  • Data wydania:2003
  • Numer katalogowy:82659

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher