Teoria i praktyka propagandy.

okładka

Teoria i praktyka propagandy.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt stanie się ponownie dostępny

OPIS

Politycy, publicyści, ludzie związani z mediami wolą unikać słowa ?propaganda?. Ze względu na kontrowersje narosłe wokół działań propagandowych słowo to źle się kojarzy nie tylko Polakom. Wszyscy mamy dziś ?obsesję propagandową?. Autorki książki, naukowcy Uniwersytetu Wrocławskiego, przedstawiając najbardziej typowe ujęcia teorii propagandy we współczesnej nauce, funkcjonowanie systemów propagandowych i ich związek z systemami komunikowania oraz opinią publiczną, próbują wskazać na przyczyny tej ?obsesji?. Pokazują ponadto, jak realizacja celów propagandowych wpływa na język polityki. Książka jest skierowana głównie do studentów kierunków humanistycznych. Zainteresuje również dziennikarzy, a także innych specjalistów w zakresie masowego przekazu informacji.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:168x238 mm
  • Liczba stron:132
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788322918999
  • Data wydania:1999
  • Numer katalogowy:82485

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher