Strategie marketingowe przędsiębiorstw handlowych.

okładka

Strategie marketingowe przędsiębiorstw handlowych.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt stanie się ponownie dostępny

OPIS

W książce przedstawiono zagadnienia związane z funkcjonowaniem przedsiębiorstw handlowych zarówno hurtowych, jak i detalicznych, w tym :- kierunki rozwoju handlu we współczesnej gospodarce- znaczenie badań marketingowych przy podejmowaniu decyzji w przedsiębiorstwach handlowych- istotę i fazy tworzenia strategii marketingowej w handlu- inwetycje zagranicznych sieci detalicznych i hurtowych w Polsce- rozważania na temat wpływu Internetu na przyszłość handlu, roli systemów informacyjnych oraz trendów w zakresie globalizacji.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:140x200 mm
  • Liczba stron:278
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788320812923
  • Data wydania:2001
  • Numer katalogowy:81327

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher