Leksykon marketingu politycznego.

okładka

Leksykon marketingu politycznego.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt stanie się ponownie dostępny

OPIS

W leksykonie znalazły się hasła szczególnie ważne dla marketingu politycznego, wymagały one wyjaśnienia szeregu różnych kwestii związanych z funkcjonowaniem politycznego rynku. Niektóre hasła nie należą bezpośrednio do obszaru marketingu politycznego. Stanowią jednak ważne oparcie dla teorii marketingu politycznego, dalszych badań w tym zakresie. W kilku biogramach ukazałem naukowców myślicieli, których twórczość i działalność polityczna związana była i jest m.in z marketingiem politycznym. Jerzy Muszyński

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:140x200 mm
  • Liczba stron:246
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788388555503
  • Data wydania:2001
  • Numer katalogowy:81251

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher