OPIS
Wielu rodziców w trosce o przyszłość swoich dzieci zabiega o wysoki poziom ich edukacji językowej. Oczekiwania i ambicje rodziców uczniów z dysleksją nie zawsze mogą być spełnione, ich dzieci mają bowiem trudności w uczeniu się języków obcych. Nauczyciele języka angielskiego, czy niemieckiego poszukujący skutecznych metod nauczania zauważają, że na polskim rynku wydawniczym brakuje literatury dotyczącej nauki języków obcych dzieci z dysleksją. Niniejsza książka jest odpowiedzią na potrzeby zgłaszane przez tych nauczycieli. W publikacji tej zamieszczono artykuły m.in. Marty Bogdanowicz, Grażyny Krasowicz-Kupis, Krystyny Sochackiej, Joanny Nijakowskiej – osób, które jako nieliczne w Polsce zajmują się problematyką nauczania języków obcych dzieci z dysleksją. Znajdują się tu również materiały praktyczne: propozycje scenariuszy lekcji, ćwiczeń i zabaw, które sprawią, że dla dzieci z dysleksją nauka języka obcego stanie się przyjemnością.