Ochrona znaków towarowych w internecie.

okładka

Ochrona znaków towarowych w internecie.

Nakład produktu jest wyczerpany

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt stanie się ponownie dostępny

OPIS

Praca przedstawia analizę uregulowań prawa polskiego służących ochronie uprawnionych do znaków towarowych przed naruszeniem ich prawa w Internecie. Rozważania te dają odpowiedź na pytanie, w jakim stopniu obowiązujące przepisy chronią przed naruszeniem prawa do znaku w nowym medium, wskazują równocześnie propozycje zmian. Autor omawia m.in. pojęcie, funkcje i rodzaje znaków towarowych, prawo ochronne na znak towarowy, domeny internetowe oraz zasady ich rejestracji, formy naruszenia prawa do znaku towarowego w Internecie; przedstawia także możliwości ochrony znaków towarowych w Internecie na podstawie kodeksu cywilnego, ustawy z dnia 30 czerwca 2000 r. - prawo własności przemysłowej, ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, a także środki ochrony przysługujące uprawnionemu. W publikacji przedstawiony został także przegląd amerykańskich regulacji w tym zakresie Lanham Act, Federal Trademark Dilution Act oraz Anticybersquatting Consumer Protection Act wraz z bogatym orzecznictwem.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:145x205 mm
  • Liczba stron:272
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788373345737
  • Data wydania:2006
  • Numer katalogowy:77985

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher