Aby wpadło w oko... O reklamie handlowej w Królestwie Polskim w początkach XX wieku

okładka

Aby wpadło w oko... O reklamie handlowej w Królestwie Polskim w początkach XX wieku

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt stanie się ponownie dostępny

OPIS

Autorka bada formy i funkcje reklamy prasowej z perspektywy przemian związanych z uprzemysłowieniem ziem polskich, z powstawaniem nowoczesnej gospodarki rynkowej, modernizacją handlu. Książka bogato ilustrowana reklamami zamieszczanymi w prasie codziennej oraz periodykach społecznych i kulturalnych Królestwa Polskiego początku XX w.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:170x240 mm
  • Liczba stron:140
  • Oprawa:kartonowa foliowana
  • ISBN-13:9788371810145
  • Data wydania:1998
  • Numer katalogowy:75127

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher