Komputer w biurze. Czyli 100 sztuczek przydatnych w pracy

okładka

Komputer w biurze. Czyli 100 sztuczek przydatnych w pracy

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt stanie się ponownie dostępny

OPIS

Książka przeznaczona dla osób aktywnie korzystających z komputera, które w codziennej pracy używają pakietu Office. Poradnik, podzielony na siedem rozdziałów, obejmuje system operacyjny Windows XP, edytor tekstu Microsoft Office Word 2003 oraz arkusz kalkulacyjny Microsoft Office Exel 2003. Każdy rozdział zawiera zbiór możliwych problemów oraz szczegółowe instrukcje ich rozwiązania. Autor podpowiada jak w pełni wykorzystać możliwości aplikacji tak, aby praca na komputerze była bardziej sprawna i efektywna.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:159x235 mm
  • Liczba stron:144
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788360763162
  • Data wydania:2007
  • Numer katalogowy:74228

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher