Niestety, nie zdążymy dostarczyć tego produktu przed Świętami

Elementy marketingu na rynku prasy.

okładka

Elementy marketingu na rynku prasy.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt stanie się ponownie dostępny

OPIS

Wstęp; 1. Podstawowe pojęcia marketingu prasowego; 2. Metodologai badań rynku prasowego; 3. Badania rynku prasowego metodą ankiety komercyjnej; 4. Analiza zachowań sprzedawców w miejscach sprzedaży czasopism metodą kwestionariusza panelowego; 5. Wyniki analizy zachowań potencjalnych klientów i nabywców czasopism

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:166x238 mm
  • Liczba stron:143
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788322921852
  • Data wydania:2001
  • Numer katalogowy:73609

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher