OPIS
INTRODUCTION A LA DIDACTIdUE DU FRANCAIS LANGUE ETRAWGERE należy do nielicznych jeszcze w Polsce publikacji podejmujących problematykę nauczania języka francuskiego jako obcego. Poza obszerną analizą teoretyczną, niezbędną do zrozumienia istoty dydaktyki językowej, czytelnik znajdzie w tej książce również praktyczne sugestie dotyczące zastosowania wybranych teorii w procesie nauczania/uczenia się języka. Pytania zamieszczone po każdym z rozdziałów i na końcu książki ułatwiają samokształcenie i samokontrolę.
Publikacja ta stanowi nieodzowną pomoc zarówno dla teoretyków, jak i praktyków zainteresowanych dydaktyką języka francuskiego. Adresowana jest do osób zajmujących się kształceniem nauczycieli romanistów w nauczycielskich kolegiach języka francuskiego oraz na romanistykach w uczelniach wyższych. Liczne grono odbiorców stanowić będą również studenci przygotowujący się do zawodu nauczycielskiego, jak również czynni nauczyciele pragnący poszerzyć i uzupełnić swoją wiedzę metodyczną w ramach doskonalenia zawodowego.