OPIS
Książka Prawo handlowe składa się z trzech części, z których:
pierwsza omawia zagadnienia ogólne, dotyczące m.in. pojęcia prawa handlowego, definicji przedsiębiorcy, zasad rejestrowania przedsiębiorców i ich uczestnictwa w obrocie gospodarczym;
druga przedstawia podmioty występujące w obrocie gospodarczym, w tym m.in. spółki handlowe, spółdzielnie, przedsiębiorstwa państwowe, fundacje i stowarzyszenia;
trzecia zawiera opisy nazwanych i nienazwanych umów handlowych, np. umowy sprzedaży konsumenckiej, umowy komisu czy umowy factoringu.
Dziewiąte wydanie uwzględnia ustawę o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym oraz nowelizację ustaw: o gospodarce nieruchomościami, o spółdzielniach mieszkaniowych, Prawo zamównień publicznych. Omówione zostały także zmiany Kodeksu spółek handlowych związne z implementację Drugiej i Dziesiątej dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady.
Adresaci:
studenci wydziałów prawa,
aplikanci,
przedsiębiorcy.