Prawo Handlowe.

okładka

Prawo Handlowe.

Nakład produktu jest wyczerpany

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt stanie się ponownie dostępny

OPIS

Książka Prawo handlowe składa się z trzech części, z których: pierwsza omawia zagadnienia ogólne, dotyczące m.in. pojęcia prawa handlowego, definicji przedsiębiorcy, zasad rejestrowania przedsiębiorców i ich uczestnictwa w obrocie gospodarczym; druga przedstawia podmioty występujące w obrocie gospodarczym, w tym m.in. spółki handlowe, spółdzielnie, przedsiębiorstwa państwowe, fundacje i stowarzyszenia; trzecia zawiera opisy nazwanych i nienazwanych umów handlowych, np. umowy sprzedaży konsumenckiej, umowy komisu czy umowy factoringu. Dziewiąte wydanie uwzględnia ustawę o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym oraz nowelizację ustaw: o gospodarce nieruchomościami, o spółdzielniach mieszkaniowych, Prawo zamównień publicznych. Omówione zostały także zmiany Kodeksu spółek handlowych związne z implementację Drugiej i Dziesiątej dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady. Adresaci: studenci wydziałów prawa, aplikanci, przedsiębiorcy.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:140x20 mm
  • Liczba stron:1064
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788325501242
  • Data wydania:2008
  • Numer katalogowy:73031

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher