Prawo reklamy.

okładka

Prawo reklamy.

Nakład produktu jest wyczerpany

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt stanie się ponownie dostępny

OPIS

Cywilnoprawne skutki reklamy Dobra osobiste a reklama Reklama w ustawie o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji Ochrona elementów reklamy na podstawie ustawy - Prawo własności przemysłowej Prawo reklamy w mediach Szczególne regulacje dotyczące reklamy niektórych produktów i usług

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:166x239 mm
  • Liczba stron:232
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788376013435
  • Data wydania:2008
  • Numer katalogowy:71474

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher