Niestety, nie zdążymy dostarczyć tego produktu przed Świętami

Prawo reklamy.

okładka

Prawo reklamy.

Nakład produktu jest wyczerpany

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt stanie się ponownie dostępny

OPIS

Cywilnoprawne skutki reklamy Dobra osobiste a reklama Reklama w ustawie o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji Ochrona elementów reklamy na podstawie ustawy - Prawo własności przemysłowej Prawo reklamy w mediach Szczególne regulacje dotyczące reklamy niektórych produktów i usług

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:166x239 mm
  • Liczba stron:232
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788376013435
  • Data wydania:2008
  • Numer katalogowy:71474

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher