Psychologia Internetu.

okładka

Psychologia Internetu.

Nakład produktu jest wyczerpany

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt stanie się ponownie dostępny

OPIS

Czy istnieje coś takiego jak psychologia Internetu?

Patricia Wallace twierdzi, że tak i na dowód napisała książkę, w której bada psychiczne aspekty cyberprzestrzeni. Miliony ludzi z całego świata codziennie spotykają się w wirtualnym świecie, aby porozmawiać, zdobyć potrzebne informacje, nauczyć się, zabawić się czy zarobić. Wallace opisuje, w jaki sposób sieć oddziałuje na naszą psychikę. Czy pod jej wpływem zmieniamy się? Czy wywieramy wpływ na innych użytkowników cyberprzestrzeni? Jaki wpływ wywiera wirtualny świat na rozwój stosunków międzyludzkich? Wiadomo, że Internet to jeszcze nie do końca zbadany twór technologiczny, mamy więc niepowtarzalną okazję, aby przekonać się, jak wpływa on na nas samych.

DODATKOWE INFORMACJE

    Seria:Nowe horyzonty
  • Format:125x195 mm
  • Liczba stron:364
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788373010758
  • Numer katalogowy:7145

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher