Organizacja wirtualna. Koncepcja i jej wpływ na innowacyjność.

okładka

Organizacja wirtualna. Koncepcja i jej wpływ na innowacyjność.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Chcesz wiedzieć, czy wirtualizacja działalności firmy przyniesie korzyści w postaci innowacyjności organizacyjnej, marketingowej, procesowej, produktowej? Czy wiesz na czym polega wirtualizacja współpracy w firmach? Zastanawiasz się, jak budować zaufanie do firmy w jej kontaktach zewnętrznych? I poprzez jakie działania najlepsze przedsiębiorstwa kreują zaufanie innych firm do nich? Analiza badań empirycznych w poszczególnych krajach: Polsce, Stanach Zjednoczonych, Szwecji dostarczy Ci tej wiedzy. Dowiesz się czy i jak nowoczesna forma współpracy - organizacja wirtualna - przynosi firmie wymierne korzyści i czy jest stosowana przez najlepszych.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:165x235 mm
  • Liczba stron:226
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788361408581
  • Data wydania:24 marzec 2009
  • Numer katalogowy:69160

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher